hudba
pro všechny
1
  425 Kč
CZK  
Kategorie  
Kategorie
Novinky Slevy a doprodeje Bicí nástroje Dechové nástroje dřevěné
Alto Clarinet Altová zobcová flétna Baritone Saxophone Basová zobcová flétna Bass Clarinet Fagot Foukací harmonika Hoboj Irská flétna Klarinet Ocarina Panova flétna Pikola Příčná flétna Saxofon altový Saxofon tenorový Sopránová zobcová flétna Sopránový Saxofon Tenorová zobcová flétna
Dechové nástroje žesťové Hudební dárky Hudební nauka Klávesové nástroje Noty pro Soubory a Orchestry Příslušenství pro hudebníky Smyčcové nástroje Strunné nástroje akustické Strunné nástroje elektrické Vokální soubory a sbory Zpěv a zpěvníky Dělení dle žánrů
Důležité
Máte jakýkoliv problém? Napište nebo zavolejte nám
+420 777 703 088 info@nejnoty.cz Doprava zdarma od 1500 Kč Přes 123 tisíc produktů Platba online, převodem i dobírkou

Works for Violin and Piano noty pro housle a klavír - Leos Janacek

Kód výrobku BA11512
Nakladatel Bärenreiter-Verlag
AutorLeos Janacek
Jazyk Angličtina
Počet stran 76
Rozměry 230x300x10 mm
Dostupnost do 3 - 6 pracovních dnů
Počet:
572 Kč
Doprava již od 69 Kč
Works for Violin and Piano noty pro housle a klavír
Works for Violin and Piano noty pro housle a klavír Works for Violin and Piano noty pro housle a klavír Works for Violin and Piano noty pro housle a klavír

Titul Skladby pro housle a klavír obsahuje solový part a klavírní doprovod.
Skladbami pro housle a klavír se začal Leoš Janáček (1854-1928) zabývat při svém studijním pobytu na konzervatoři v Lipsku v roce 1879. Z počtu minimálně sedmi romancí se zachovala pouze jedna, značně jednoduchá a s častým zdvojováním houslového partu v klavíru, na rukopisu označená jako Romance č. 4.
v její těsné blízkosti vznikla již daleko propracovanější a výrazově vášnivější Dumka (o níž někteří badatelé vyslovují domněnku, že by snad mohla být jednou z lipských romancí). Skladbou par excellence v tomto oboru je teprve čtyřvětá Sonáta (již třetí v pořadí - první dvě sonáty jsou nezvěstné), která vznikala v době formování Janáčkova stylu vrcholného tvůrčího období. Dlouhá doba hudební krystalizace skladby (1914-1919 resp. 1922) svědčí o úporné snaze po maximální koncentraci hudební myšlenky, precizním vymodelování tvaru a vyváženosti jednotlivých částí.




Mohlo by Vás také zajímat

nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám, co sháníte a my se to pro Vás pokusíme sehnat.