hudba
pro všechny
CZK  
Kategorie  
Kategorie
Novinky Slevy a doprodeje Bicí nástroje Dechové nástroje dřevěné
Alto Clarinet Altová zobcová flétna Baritone Saxophone Basová zobcová flétna Bass Clarinet Fagot Foukací harmonika Hoboj Irská flétna Klarinet Ocarina Panova flétna Pikola Příčná flétna Saxofon altový Saxofon tenorový Sopránová zobcová flétna Sopránový Saxofon Tenorová zobcová flétna
Dechové nástroje žesťové Hudební dárky Hudební nauka Klávesové nástroje Noty pro Soubory a Orchestry Příslušenství pro hudebníky Smyčcové nástroje Strunné nástroje akustické Strunné nástroje elektrické Vokální soubory a sbory Zpěv a zpěvníky Dělení dle žánrů
Důležité
Máte jakýkoliv problém? Napište nebo zavolejte nám
+420 777 703 088 info@nejnoty.cz Doprava zdarma od 1500 Kč Přes 123 tisíc produktů Platba online, převodem i dobírkou

Trois Nouvelles Etudes - etudy pro klavír - Frédéric Chopin

Kód výrobku EP73229
Nakladatel Edition Peters
AutorFrédéric Chopin
Obtížnost ADVANCED
Žánr Tuition
Jazyk Němčina
Počet stran 42
Rozměry 230x300x10 mm
Dostupnost do 5 - 10 pracovních dnů
Počet:
228 Kč
Doprava již od 69 Kč
Trois Nouvelles Etudes - etudy pro klavír
Trois Nouvelles Etudes - etudy pro klavír Trois Nouvelles Etudes - etudy pro klavír Trois Nouvelles Etudes - etudy pro klavír

The Complete Chopin - A New Critical Edition od Edition Peters je pevně zavedeno jako nejdůležitější pokračující vědecká edice Chopinovy ​​hudby a je nezbytností pro každého náročného pianistu. Přední světoví redaktoři společnosti Chopin pod vedením šéfredaktora Johna Rinka přinášejí své bezkonkurenční kolektivní znalosti, aby projekt naplnili jedinečnou autoritou, čerpající z nejnovějšího mezinárodního stipendia. The Complete Chopin upřednostňuje potřeby praktického klavíristy a poskytuje krásně prezentovaný text každé práce založený na jediném hlavním zdroji spolu s důležitými variantami, spolu s důkladnými kritickými komentáři a osvětlujícími prefatory eseje v angličtině, francouzštině a němčině. Edition Peters nyní s potěšením představuje novou edici Roy Howata pro The Complete Chopin of Chopin’s Trois Nouvelles Études. Trois Nouvelles Études, které původně vyšly v roce 1840 ve vícekomponovaném skladateli Méthode des Méthodes, jsou Chopinovy ​​nejméně zjevné virtuózní studie, ale pravděpodobně jsou tiše sofistikovanými ze všech, pokud jde o to, jak trénují citlivost pianisty na zvuk, rytmus a texturu. Debussy jednou řekl, že nosil prsty dolů, když hrál na druhé z nich. Po 180 letech se zdá být mimořádné, že v dílech lze stále nalézt nové podrobnosti, ale Howatova edice tiskne některé poprvé, zejména řadu melodických variant v první Etudě, plus poznámky ve druhé Etudě, že všechny předchozí edice byly bowdlerovány '. Tyto autentické noty, které zde působí jako pivot ve struktuře druhé Etudy, zde - citlivě obnovené - mění naše vnímání struktury a hlasu hudby, stejně jako skladba bere křídlo na jednu z Chopinových dechberoucích strun modulace. Vydání také potvrzuje některé autentické prstoklady, které většina pianistů dosud nezná, včetně rozmarných palců, které se na konci třetí etudy „chmelí“ po černých klávesách. V souladu s redakčním postupem této série je vydání založeno na hlavním zdroji, rukopis, který Chopin pečlivě připravil pro svého přítele Moschelese, navíc některé změny, které Chopin po vydání zveřejnil, zde uvádějí jako varianty, což umožňuje pianistům zvolit možnosti výkon při plném vědomí toho, odkud pocházejí. Autoritativní kritické vydání založené na Chopinově autogramu obnovuje Chopinův původní text a opravuje důležité výšky chybně prezentované v předchozích vydáních. Zahrnuje pouze autentické prstoklady Chopina Varianty jasně prezentované jako ossias v hlavním textu každé Etudy Předmluva Roy Howata v angličtině, francouzštině a němčině Důkladný kritický komentář The Complete Chopin je založen na dvou klíčových předpokladech. Za prvé, nemůže existovat žádná definitivní verze Chopinových děl: varianty jsou nedílnou součástí hudby. Zadruhé je třeba se vyvarovat tolerančního sjednocení čtení z několika zdrojů - ve skutečnosti k vytvoření verze hudby, která ve skutečnosti nikdy neexistovala. Postupem redakce je tedy identifikovat pro každou práci jeden hlavní zdroj a připravit vydání tohoto zdroje (který považují za „nejlepší“, i když nemůže být definitivní). Zároveň jsou reprodukovány důležité varianty z jiných autorizovaných zdrojů, které sousedí s hlavním hudebním textem nebo v některých případech v něm, v poznámkách pod čarou nebo v Kritickém komentáři, což umožňuje vědecké srovnání a usnadňuje výběr v provedení. Několik verzí celých děl je prezentováno, když jsou rozdíly mezi prameny tak hojné nebo zásadní, že jdou nad rámec kategorie „varianta“.




Mohlo by Vás také zajímat

nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám, co sháníte a my se to pro Vás pokusíme sehnat.