hudba
pro všechny
CZK  
Kategorie  
Kategorie
Novinky Slevy a doprodeje Bicí nástroje Dechové nástroje dřevěné
Alto Clarinet Altová zobcová flétna Baritone Saxophone Basová zobcová flétna Bass Clarinet Fagot Foukací harmonika Hoboj Irská flétna Klarinet Ocarina Panova flétna Pikola Příčná flétna Saxofon altový Saxofon tenorový Sopránová zobcová flétna Sopránový Saxofon Tenorová zobcová flétna
Dechové nástroje žesťové Hudební dárky Hudební nauka Klávesové nástroje Noty pro Soubory a Orchestry Příslušenství pro hudebníky Smyčcové nástroje Strunné nástroje akustické Strunné nástroje elektrické Vokální soubory a sbory Zpěv a zpěvníky Dělení dle žánrů
Důležité
Máte jakýkoliv problém? Napište nebo zavolejte nám
+420 777 703 088 info@nejnoty.cz Doprava zdarma od 1500 Kč Přes 123 tisíc produktů Platba online, převodem i dobírkou

Sonata in F major pro violoncello a klavír op. 99 - Brahms, Johannes

Kód výrobku BA9430
Nakladatel Bärenreiter-Verlag
AutorBrahms, Johannes
Obtížnost 3
Jazyk Němčina
Počet stran 93
Rozměry 230x300x10 mm
Dostupnost do 3 - 6 pracovních dnů
Počet:
375 Kč
Doprava již od 69 Kč
Sonata in F major pro violoncello a klavír op. 99
Sonata in F major pro violoncello a klavír op. 99 Sonata in F major pro violoncello a klavír op. 99 Sonata in F major pro violoncello a klavír op. 99

Brahms dokončil violoncello op. 99 během produktivního léta roku 1886. První veřejné představení se konalo ve Vídni 24. listopadu téhož roku. Robert Hausmann hrál na violoncellový part a sám skladatel byl jeho partnerem u klavíru. I přesto, že dílo bylo obecně přijato kladně, trvalo několik let, než bylo plně oceněno a získalo si v repertoáru violoncella své neodvolatelné místo. Pro redaktory měla zvláštní význam dvě raná vydání představení Cello Sonata op. 99 Hugo Becker a Carl Friedberg, stejně jako Julius Klengel. Oba violoncellisté, Becker i Klengel, měli vztah k Brahmsovi, který velmi obdivoval a důvěřoval Beckerově hře a vystupoval společně s Klengelem. Toto vydání zahrnuje nejen Beerovy a Klengelovy výkonnostní značky, ale také Hausmannovy, pro které bylo dílo napsáno. Vydání Barenreiter jako takové přichází s violoncellovou částí, kterou redaktoři označili prstokladem a úklonou, které vycházejí z praktik Brahmsových současníků. Poskytujeme také neoznačenou část Urtext. Důležitou součástí tohoto vydání je obsáhlý Předmluva. Nejprve informuje o původu díla, raných představeních, jeho vydání a brzkém přijetí. Opravdu pozoruhodný je jedinečný komentář k Performance Performance Practice. Zde redaktoři vycházejí z předpokladu, že již několik desetiletí po Brahmsově smrti se mezi skladatelovými očekáváními a výkonnostními praktikami počátku 20. století vytvořila prohlubující se propast. Redaktoři velmi konkrétním a praktickým způsobem shrnují některé klíčové problémy porozumění Brahmsově zápisu, pokud jde o rytmus a načasování, dynamiku a zdůraznění, tečky a tahy, slurring a non legato, pedálování a overholding, piano arpeggiation a dislokace , prstoklad strunného nástroje, harmonické a vibrato strunného nástroje. Tímto způsobem edice nabízí vzrušující a často překvapivý pohled na romantickou hudební interpretaci.




Mohlo by Vás také zajímat

nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám, co sháníte a my se to pro Vás pokusíme sehnat.